View Single Post
Sitat av meitemark
Beklager, men du tar feil her. Veldig feil.

Til nå er det bare lagt ut veldig gode HINT om hvem "lommemannen" er. Ikke en avis som jeg hittil har lest har oppgitt navnet. Når navnet kommer i avisen (les; landsdekkende aviser) er det ser jeg ingen grunn til å opprettholde min sletting og påfølgende ban av de som sprer ut opplysninger ingen enda vet er sikre. Politimannen ble først navngitt i en avis (mener jeg å huske, klarer ikke å huske eksakt hvilken tråd det dreier seg om i skrivende stund, så jeg kan ikke dobbeltskjekke) og SÅ kom navnet hit. I dette tilfellety var det en del folk som lette seg frem etter alle hintene som avisene gir og fant en person som er sannsynlig. Og øyeblikkelig dømte han som overgriper.

Kansje DU kan svare meg. Hvordan ville DU likt å havne i denne posisjonen, der DIN person ble anklaget for å ha begått noe i denne duren, på et internettforum, med fullt navn, på et sted som blir indexert av google og nesten alle andre søkemotorer hver JÆVLA time. Hvordan ville DU likt det?

Når det kommer til politiet har jeg ingenting å utsette på de, ettersom jeg aldri har hatt noe særlig med de å gjøre (Utover å truffet en del av de på fester og der er de som alle andre mennesker).
Vis hele sitatet...

Jeg synes ikke navn skal oppgis før person er dømt. Alt annet undergraver hele hensikten i en rettsstat.

Kansje DU kan svare meg. Hvordan ville DU likt å havne i denne posisjonen, der DIN person ble anklaget for å ha begått noe i denne duren, på et internettforum, med fullt navn, på et sted som blir indexert av google og nesten alle andre søkemotorer hver JÆVLA time. Hvordan ville DU likt det?

En person som viet 40-50 timer i uken over 15 år på å stoppe folk som lommemannen opplever det akkurat slik nå takket være blant annet Freakforum.

Sitat av paranoy
Kaunda:
Uten å vite det døyt av hva dere snakker om slenger jeg inn et forslag:

Forskjellen er at noen lærer av tidligere feil.

Det vil si at har en i ettertid sett at det ble litt oppstand fordi en oppgav navnet på en politimann i et eller annet tidligere tråd, er det veldig smart å gjenta det denne gangen. Du burde vel heller være glad for at en forum-moderator eller -administrator tar til etterette eller hva det heter for noe og denne gangen lar være å gjøre blemmer av tidligere art.

Jesus - jeg må få meg et liv..
Vis hele sitatet...

Hvis det er slik bøyer jeg meg i støvet for god læring!