View Single Post
Sitat av Skeid
Jeg er forsåvidt enig i at det er litt forskjell i disse sakene, selv om det skal nevnes at ingen av dem ble dømt når de ble navngitt her og begge ble jo faktisk navngitt i avis i forkant. Grunnen til at det her blir fjernet den siktedes navn kommer nok av at de fleste moderatorene her virker som ligger godt på venstresiden i politikken, og derfor av en eller annen grunn har mye imot politiet. Er sjæl en venstremann, men akkurat i dette tilfellet er jeg enig med kaunda at dere er lite konsekvente.
Vis hele sitatet...
Beklager, men du tar feil her. Veldig feil.

Til nå er det bare lagt ut veldig gode HINT om hvem "lommemannen" er. Ikke en avis som jeg hittil har lest har oppgitt navnet. Når navnet kommer i avisen (les; landsdekkende aviser) er det ser jeg ingen grunn til å opprettholde min sletting og påfølgende ban av de som sprer ut opplysninger ingen enda vet er sikre. Politimannen ble først navngitt i en avis (mener jeg å huske, klarer ikke å huske eksakt hvilken tråd det dreier seg om i skrivende stund, så jeg kan ikke dobbeltskjekke) og SÅ kom navnet hit. I dette tilfellety var det en del folk som lette seg frem etter alle hintene som avisene gir og fant en person som er sannsynlig. Og øyeblikkelig dømte han som overgriper.

Kansje DU kan svare meg. Hvordan ville DU likt å havne i denne posisjonen, der DIN person ble anklaget for å ha begått noe i denne duren, på et internettforum, med fullt navn, på et sted som blir indexert av google og nesten alle andre søkemotorer hver JÆVLA time. Hvordan ville DU likt det?

Når det kommer til politiet har jeg ingenting å utsette på de, ettersom jeg aldri har hatt noe særlig med de å gjøre (Utover å truffet en del av de på fester og der er de som alle andre mennesker).
Sist endret av meitemark; 11. januar 2008 kl. 19:22.