View Single Post
Sitat av 533fsb
Ja stakkars mannen. Dette er jo helt normalt for han. Så vi får ta på han med silkehansker. Gi han litt behandling og slippe han løs om noen år. Så går det nok bra skal dere se.

Helt alvorlig. Barn er helt forsvarsløse, så det er ett abosolutt lavmål å forgripe seg på de. Den som ikke skjønner det har ikke livets rett og bør elimineres fra videre deltagelse i samfunnet. Det finnes ingen unnskyldning. Hadde de vært klar over at det var konsekvensen, hadde de kanskje styrt lystene sine i utgangspunktet.

At noen kan vise medfølese ovenfor slike overgripere er for meg ubegripelig. Driver dere med noe tilsvarende selv?
Vis hele sitatet...
Det er helt sant det du skriver. Barn er forsvarsløse og å forgripe seg på dem er så kvalmene at til og med Kristopher Schau hever øyenbryna.

Uansett, synest jeg synd på Lommemannen. Jeg synest synd på ham, at han er så syk at han har gjort disse handlingene. Når man tenker pittelitt lenger enn sin egen nese, skjønner man kanskje at det er en grunn til at lommemannen er blitt den han idag er. Her snakker vi om et lite utviklet sosial\seksual\personlig vesen. (se Ericsons 6 stadie) og grunnen til at han er så lite utviklet! Kanskje han hadde en far som gjorde det samme på ham?
Og lommemannen har like stor rett på livet som meg og deg. Om han har rett på en deltagelse i samfunnet, er en helt annen diskusjon.

Jeg synest dine holdninger og ditt syn er av en snever karakter. Prøv å tenk litt dypere enn det som popper i hodet ditt med engang, og ikke vær så konsekvent skråsikker på at du formidler de riktige holdninger.

At noen ikke viser medfølelse for en slik syk man, vitner kanskje til at man selv er en av lommemannens lommetyver.
Sist endret av hyys; 11. januar 2008 kl. 18:33.