View Single Post
Sitat av Lidan
Hmm, min mor sku te og kjøpe dette programmet for 2måneder siden.
Så hun hadde visa kortet sitt i hånden og tastet ting innpå pcn sin mens hun så på kortet.
Eg så på sjermen sjønte ka hun sku kjøpe, løp ned te sikrings skapet og tok vekk al strømmen i huset.
noe som gorde at min mor ble litt sur og sjønte ikke koffor hun ikke sku få ha greie på ka eg gjorde.
Eg sa enkelt og greit: Drit og dra, men du kan få ha det programmet innpå min pc hvis eg får ha mitt program innpå din pc...

Hun sa ok kass program e det???
Eg forklarte dette: Programmet logger:
Alle filer på alle hardisker, gjør at jeg kan styre pcn honnes ifra minn, jeg kan se live video ifra det hun gjør, kan laste ned alle passord, bruker kontoer og all info om bankkonto og kort.
Kunne og kopiere hele hardisken honnes over te min pc.

Hun klikker fulstendig og sa at hun bestilte det og sku instalere det på min pc.
Da forta eg meg te pcn, logga på ruteren og blokka den siden, pluss eg gjorde at nett trafikken te honnes pc bare gjikk med 1kb/s
Etter det lagde jeg et 34tegns langt passord som eg må taste inn for og få bootet pcn.
Min mor har bestilt programmet, klarte og instalere det på mine søstre sin pc (hater mine søstre), gjikk innpå deres pc og forandra sånn at eg fikk all info og ikke min mor
Har ledd som et helvete detter det XD
Mens min mor e sur fordi hun kastet bort 600kr XD
Vis hele sitatet...
Vel.. du har ikke verdens smarteste mor høres det ut som. Men det går vel ann å vise litt mer "voksenhet". Velkommen til forumet