View Single Post
Dette hendte faktisk i dag. Så det sit friskt i minnet, litt for friskt. Det har seg slik at sambuaren min ikkje har mobiltelefon, då den drukna i badekaret. Medan ho er heime på juleferie, sit eg att for å jobbe. (Nokon må jobbe) Så har ho pleid å sende meg SMS frå mora sin telefon. Mi komande svigermor, i alle fall inntil i dag.

Så veit de jo alle korleis det er når ein er stressa, så fekk eg melding frå svigermor sin telefon, frå sambuaren min, med litt sexy innhald om de skjønar. Eg leste meldinga med stor glød, å kasta meg over tastane å svarte nøyaktig dette; Sitat utboks; "Ja, eg har skikkeleg lyst på deg og, gledar meg til du kjem heim, så kan du, eg og Gunnar (namnet på leiketøyet som kvinner tilfredstillar seg sjølv med) ha oss ein skikkeleg runde, fy faen eg skal Kn***a deg så jævlig, kåt?".

No etterpå ser eg at meldinga er sendt for 5 timar sidan..... Så eg reknar med at mora har fått telefonen igjen. Men får ikkje tak i sambuaren min fordi ho er hos ei vennine eg berre har fornavnet til...

Kan verte morro dette ja. Særskild når Gunnar er involvert.