View Single Post
Kan ta vell ta en historie jeg og.

For ikke så altfor lenge siden, omlag 2-3 måneder havnet jeg på en lita fest. Der fant jo jeg fort ut at dama jeg har holdt på med i ett halvt år er, og får vite at eieren av huset har boblebad i hagen. Oyeeh tenkte jeg, få dratt med meg hu oppi der! Etter en times tid inni huset, havnet vi jo oppi boblebadet som var utrolig deilig pga at det var både mørkt og kaldt ute. En kompis, søstra te hu dama og veninna ble også med på et bad. Faen eller tenkte jeg, og startet forsiktig med fingrene noe som ifølge min kompis var veldig tydelig for han hadde sett det han og.

Etter 30 minutter hadde de andre fått nok, så jeg og dama sitter jo der da og koser helt til vi begynner og kle av hverandre. Jeg håpa jo på og få meg noe da, og det var jeg jo på god vei til. Men neida, terassedøra går opp, søstra og veninna til dama kommer inn og lurer på hva vi driver med, og hvorfor vi var nakne. Kom vell aldri noe svar fra oss. Husker jeg ble fasinert av masse blinkene lys når hu var der og, men jeg var helt borte og klarte ikke å koble lyset til noe før dagen etterpå.

Dagen derpå logger jeg på diverse nettsamfunn, og finner en haug av bilder med meg og dama i det boblebadet. Søstra te dama hadde vært så snill og ikke lagt ut bilder som var for grove, og jeg lurer fortsatt på hva den jenta der sitter på av bilder.