View Single Post
må vell bidra med en liten historie jeg og da

første fylla er ofte den verste:

Jeg og en gjeng kompiser hadde bestemt oss for å drikke oss fulle da,vi hadde jo 0% peilling!
så vi kjøpte oss en halvliter med dårli hjemmbrent vær da,vi satt å små drakk da og jeg syns det smakte dritt så jeg kommer på den smarte planen at jeg skulle drikke alt sammen på en slurk (woohooo)
Så jeg gjorde nå dette da, og vart forbanna fordi jeg ikke kjente noe! Nå begynner kompisene mine og bli ferdige med å drikke og så vi bestemte oss for og dra ned til byen og se om det var noe som skjedde der!

Booom,der ble jeg snyyyt full sån helt plutselig.Jeg skjønte jo faen ikke hva som skjedde så vart lit freaked out og begynnte å springe å styre! når de andre hadde greid å få tak i meg å roa meg ned så begynnte jeg og nyte det! vell nede i byen så møter vi på noen jenter vi kjenner da (en av de hadde jeg likt en lang stund) og begynner å snakke,vi bestemmer oss da for å sette oss ned i en trapp ved siden av oss.
Da jeg presterer med å nesta spy på alle de 3 jentene vi nyrlig hadde møtt!
(har ikke snakka så mye med de i etter tid )

vi bestemmer oss for å dra til et sted for å spille biljard og få i oss lit mat, vi rusler roligt oppover og når vi kommer fram så greier jeg og sovne på en sofa mens de andre spiller biljard! jeg blir jo offcorse kasta ut av den homo vakta som er der og må sitte ut i fryse temperatur!

endeli begynner jeg og blir edru og tenker på å rusle meg hjemm,men NEIDA da har ei hore i family'n ringt muttern så det blir stor styr !
værste fyllesjuken jeg har vært borti dagen derpå,,drit sur mor i som hyler i øra på meg når jeg våkner

sikkert skrive leif's og dårli grammatik !
Sist endret av Holmen; 23. desember 2007 kl. 22:39.