View Single Post
"NB! Husk at du kun har lov å installere spionprogram på dine egne datamaskiner. Dersom personer over 18 år, eller andre som ikke står under din myndighet skal bruke den overvåkede PC'en, plikter du å informere om at datamaskinen er overvåket!
Barna dine har også rett til personvern, derfor anbefaler vi at du gir dem beskjed hvis du overvåker deres PC-aktivitet!
Ingenting er viktigere enn tillitsforholdet mellom foreldre og barn. Gjør derfor ditt ytterste for å bevare dette!"

Det står som advarsel nederst på siden. Nå er det vel tvilsomt om foreldrene sier ifra til barna at de overvåker. Men etter hva kundehistoriene forteller, så er det vel tvilsomt at barnet vet om noe som helst.

"Dette programmet har reddet min 12 år gamle datter fra å chatte med 3 eldre menn som ville ”lære” henne det ”grunnleggende” .Hvem vet hva dette kunne ført til!”

Vel... hadde du vært en bedre forelder enn du er så hadde du lært henne om hvordan ting henger sammen i verden før du lot henne chatte.

"Dette programmet hjalp meg å redde min datter. Hun hadde planer om å ta sitt eget liv, men ved hjelp av deres dataprogram kunne jeg forhindre dette. Takk! Dere er bokstavlig talt en livredder.”

Jaha.. og hva skulle du gjort uten programmet? Nei da var du hjelpeløs. Dersom du hadde vært en god forelder så tipper jeg sjangsene for at datteren din ville tatt selvmord ville minket.

Konklusjon:
eBlaster og lignende produkter er glimrende for dårlige foreldre, som sliter med kommunikasjon med barna sine.

Yay.. Måtte bare få det ut. Jeg vet at man egentlig ikke kan svare sånn uten å sette seg inn i situasjonen, men jeg er ganske sikker på at du ikke er i stand til å oppdra et barn(ikke bokstavlig talt) når du velger å overvåke det med disse programmene.