View Single Post
Har en Merce-historie selv..

Tjuvlånte bilen til bestefaren min for noen år siden. Det var en tid jeg hang med mye snåle folk, og tok meg litt større friheter enn jeg gjør i dag..

Jeg lot en nykter kompis kjøre bilen, og vi suste rundt på Marjostua med med hodene fulle av MDMA, alkohol og cannabis.. I baksetet hadde vi en gigantisk vannbong, og en drita full, mindreårig jente som var så alkoholforgifta at hun bare så vidt klarte å holde seg våken. Greia var at vi hadde hentet henne på en pub og skulle kjøre henne hjem, som dagens gode gjerning..

Av en eller annen grunn så hørtes opera dritbra ut på MDMA, så med alle vinduene nedrullet satt vi radioen på full guffe. Sjåføren var en hyperkriminell kødd med ADHD og null sperringer for noe som helst, og jeg hadde aldri latt han kjøre bilen om ikke alle vennene mine hadde mast på meg i over en time først. I og med at hodet mitt var stappfullt av empatisk ladede fenetylaminer klarte jeg ikke si nei, noe jeg ser på som en god lærepenge i dag..

Vi suste lykkelige avgårde i 120kmt i marjostuaområdet da vi plutselig så et blinkende blått lys i speilet. Det var mildt sagt en grusom følelse, og det ble ikke bedre av at sjåføren reagerte med å sette opp farten. Først etter en aldri så liten car chase innså han at slaget var tapt og stoppet bilen.

Jeg ble arrestert for besittelse av x antall gram hasj, og en kniv i hanskerommet som bestemoren min bruker til å kutte opp epler med.. De andre fikk gå, med unntak av sjåføren som ble svippet en kjapp tur innom barnevernet og deretter hjem.

Tilbragte resten av den kvelden på glattcella, og dagen derpå måtte jeg dra opp til besteforeldrene mine og forklare hvorfor bilen deres var taua inn, og måtte hentes nedi gamlebyen mot et gebyr på 2000 kroner. Flaut...
Sist endret av mentalmelt; 21. desember 2007 kl. 02:52. Grunn: detaljer