View Single Post
Sitat av Juno
Jeg tror jeg vil understreke det du sa på slutten der charras, VELDIG SUBJEKTIV KOMMENTAR.
Faktisk så tror jeg ikke jeg kjenner noen som helst som kan gå under den beskrivelsen du nettopp kom med. Greit nok, det KAN sikkert gå sånn du sier, men sjansene vil jeg si er like så som det finnes mange folk..!
For meg så virker det som dette var dratt rett ut av ett Future hefte eller lignende.
La forresten merke til at jeg ikke la med den linken jeg nevnte i den øverste posten min her så jeg gjør det nå.
http://www.youtube.com/w/Ecstasy-Rising?v=aAEauEQEwzQ
For mange utenforstående vil sikkert denne dokumentaren virke for god til å være sann, men det stemmer NØYAKTIG overens med mine erfaringer. Og det er akuratt dette jeg har hatt mistanke om i alle år, at xtc farene er STERKT overdrevet! (slik det forøvrig er med det meste annet og..)
Meste jeg skriver her er jo også en subjektiv mening, fra min side denne gang, men ingen saker har èn side!
Vis hele sitatet...
Juno, jeg stemmer overens med charras sitt innlegg før - og vil på det sterkeste utdype at de fleste i min vennekrets ville ha nikket enig

EDIT:
Vil forøvrig presisere det første innlegget til charras, hvordan det er med de andre innlegga hans i denne tråden får han stå for, men det første kjenner jeg igjen som ganske universal for party-folk generellt fra min generasjon
Sist endret av paranoy; 18. desember 2007 kl. 11:32.