Tråd: Feminisme
View Single Post
Sitat av ProtoZ
Nå har jeg trekt opp ekstreme linjer for å male ett bilde over ekstreme feminister, det finnes selvfølgelig mange nyanser. Mitt innlegg handler om likevekt, ikke motvekt.
Jeg synes det er helt latterlig med personangrep som undergraver min troverdighet i forhold til modenhet, det kan du spare deg for.
Vis hele sitatet...
Hva? Hva sa jeg som fornærmet deg sånn? Jeg bare trakk paralleller til min egen tankegang for noen år siden. Jeg fatter ikke hvordan du kan bli fornærmet over at jeg forklarte at jeg har hatt samme tankegang som deg før jeg lærte om hva feminisme egentlig innebar. Hvis du følte at jeg ikke tok deg seriøst ved å si at jeg tenkte på samme vis at jeg gikk i 8., så er jo ikke det mitt problem egentlig. Javel, så er noen raskere til å utvikle seg en andre, men når de andre tar seg nær av det, er det bare patetisk, det var bare ment som en digresjon for å vise at det er flere som tenker eller har tenkt i samme baner, før jeg trakk inn at nå har jeg lært at det du egentlig vil ha fram allerede eksisterer i feminismen.
Sist endret av Gest; 7. desember 2007 kl. 13:49.