View Single Post
Sitat av TrakTord
Kan hende at enkelte av argumenta mine er tatt opp før, men det får heller vere.

Virker som mange har missforstått denne loven. Vertfall om ikkje eg har missforstått heilt, så går den ut på at politiet KAN bortvise skatere som forstyrrer den offentlige roen. Som det står i artikkelen på Aftenposten:

Forresten trur mange at dette med å bortvise skatere og liknande er noko nytt. Det er det ikkje. For mange år sida var det enda verre. Då var det ikkje lov med skating offentlig i det heile tatt (om eg ikkje tar heilt feil).


Då var eg ferdig med å rette opp i feil. Over til mine meininger.
Eg held heilt med folk her. Eg syns det er heilt idiotisk. For eksempel her eg bur:
For ein god del år sida utarbeida skaterane og kommunen ein avtale om at skaterane ikkje skulle bruke sentrum som skateplass, mot at dei fekk eit lite område dei kunne lage skateplass av. Dei bygde ein heil ok skatehall (innehall) ved hjelp av pengeinnsamling, eige arbeid og litt støtte frå lokalsamfunnet. Dei fleste skaterane/eksskaterane her mellom 20-30 har brukt ekstremt mykje tid på å holde den gåande til ein viss standard (reperasjonar, nye gjenstander o.l.). Alt kommunen har ytt med er litte gran pengar av og til, pluss det lille området hallen ligg på. For ca. eit år sida, fant dei ut at dei ikkje lenger ville ha skatehallen, sjølv om det ikkje kosta dei noko. Sjølv om skaterane klaga og argumenterte, brukte faktisk kommunen pengar for å få skatehallen fjerna. Det einaste forskjellen som er det no er at byen ikkje har noko plass for skatere og at grus"parkeringsplassen" hallen låg på er blitt 5% større. Når skaterene ikkje lenger har noko pass å vere, vil det vere heilt idiotisk om politiet då skal kunne bortvise skatere fra offentlig plass (noko dei heldigvis ikkje gjer no).


Uansett om det er ein skatepark, så er det ikkje vits å komme og sei: "Dykk har jo ein park. Derfor får dykk ikkje lov å skate på offentlig plass."

Mange skateparkar/hallar har ein heilt ekstremt dårleg standard. Faktisk sånn at det kan vere farleg å bruke. Om kommunar vil ha skatere o.l. vekk frå offentleg plass (evt. ved hjelp av bortvising), må dei bygge eit skateområdet som kan måle seg med det offentlige. Enkelte er ekstremt glade i street-skating. Å sei til dei at dei får holde seg i ein hall, blir som å sei at eit fotballaget får spele fotball, men ikkje på nokre baner eller grassområder.



Men det er jo mi meining. Skal ikkje påstå at eg nødvendigvis har rett.
Vis hele sitatet...
Helt enig. Har selv bodd i Florø de siste årene, og nå holdt på med bmx i et år.
Eg bor i jølster, og må reise til Førde får å sykle. Så at de la ned hallen er kjipt .
Har sett mange som har reagert når eg bruker benker, trapper osv..

Men sånn som eg har forstått det, har de lovet ny hall lenge ?