View Single Post
Henger meg på denne jeg da. Jeg spiste/drakk brunt første gangen, i form av kakao. Jeg satt hos en kompis, det vart meg, han og dama hans der.
de røker bege to, så de bare fyra i veg. Siden jeg er ikke-røyker måtte det tas oralt. De to andre koste seg i flere timer, mens jeg bare satt å murret over å være litt rar i magen. Etter noen timer bestemte jeg meg får å gå hjem, det er jo seff da det begynner å skje ting.
turen hjem som skal ta 10 minutter føltes kjempelang , men det var deilg å bare gå ute. synet var "rart" men kan ikke forklare hvordan, jeg så liksom med zoom på en måte. Da jeg endelig kommer meg inn hjemme beggynner det a ta helt av.
Jeg setter meg ved PC`n og vil surfe men kan ikke det. jeg tenker relativt klart men husker ikke hvordan jeg skal bruke dataen. etter en liten stund mister jeg og all fin motorikk, jeg husjker vagt at jeg dasket hele håndlflaten på tastaturet.
Da dette ikke virker tenker jeg at jeg må prøve å sove, og det går jo bra en liten stund.
Etterhvert våkner jeg av at kroppen har glemt å puste, hiver meg opp i et stort gisp og tenker "fy faen så borte jeg er" dette gjentar seg mange ganger. men våknet opp like fin dagen etterpå. Aner ikke hvor mye jeg fikk i meg den natta, men etter hva som hvar igjen av 5`ern, var det godt over et g. men men morro lell...