View Single Post
Beklager at jeg ikke har fått svart på alle spørsmålene som er stilt i denne tråden, men siden jeg for tiden er opptatt med både studier, skriving av erotiske noveller for Vi Menn og Cupido, og ikke minst min nye episke roman, blir det lite tid til å frekventere dette forumet.

Sitat av w0t.
Skriver du om noe relevant til dette i bøkene dine Zabbath? Likte veldig godt innlevelsen denne rapporten ga meg, så kan hende jeg tar en titt på bøkene dine.
Vis hele sitatet...
Hei, w0t. Hyggelig at du likte rapporten.
Ja, jeg har i drøyt to måneder jobbet med en roman som kan sies å være veldig relevant til dette, nemlig første bind i min episke fantasyseptologi, hvor det første bindet er planlagt fullført i februar/mars 2008, og utgitt (på engelsk) neste høst. (Jeg prioriterer utenlandske forlag fremfor de norske, som jeg oppfatter som inkompetente og korrupte, men det vil sikkert også foreligge en norsk utgave etterhvert.)
Jeg skal holde deg oppdatert.

Jeg kan av diverse grunner ikke avsløre så mye konkret om dette prosjektet, men hvis man tenker seg en syntese av Harry Potter, Ringenes Herre, Twin Peaks, Stephen King, okkult symbolikk og en rekke elementer fra denne rapporten, har man i hvert fall en anelse om tematikken jeg jobber med. Språklig blir det dog noe enklere, siden jeg er enig med mange kritikere i at noen av formuleringene i denne rapporten er tunge og utilgjengelige for representanter for den gemene hop, og jeg er tross alt interessert i å treffe et bredest mulig marked med tekstene mine.

Og så vil jeg gjerne takke alle som har svart meg og gitt meg ros, kvalitetspoeng og konstruktiv kritikk. At denne rapporten skulle få en så panegyrisk respons hadde jeg aldri i mine villeste drømmer forestilt meg, men dét -- sammen med det faktum at jeg nå er en betalt frilansskribent -- har i hvert fall gitt meg nok selvtillit og mot til å gå i gang med det ambisiøse romanprosjektet nevnt ovenfor.

Så: Hjertelig takk, alle sammen!
Sist endret av Zabbath; 13. november 2007 kl. 11:50.