View Single Post
Husker første gang jeg røykte grønt, jeg og Beedie91 her forumet hadde skaffet to ferdig rulla jointere med 0.5g hver. Møtte på to andre kamerater T og D og vi bestemte oss for og fyre. vi satet oss oppe i et skogholt og T starta med og fyre opp jointen og sente jointen videre til meg tok et trekk til og starte med og ga den videre, begynte og kjenne litt noia men klarte med en gang og slappe av igjen så kjente jeg litt og tok noen trekk til og ble litt fjern. Etter den ene jointen var røyka opp og litt av den andre som, T hadde snylta som faen på han sa at han bare skulle to trekk for smakens skyld men det endte med at han røyka mesteparten. Vi skildte lag og jeg Beedie91 sykkla ned til innsjøen der vi bor og satte oss på bakken of røyka resten av jointen og jeg begynte og bli ganske høy, satt plutselig og bare prata piss og asosierte masse kule og hadde det chill som faen mens Beedie91 ble stein som faen og bare lå der og sa ikke et ord. Jeg satt der og nøyt rusen og var godt fornøyd, etter et par timer bestemte vi oss for og komme oss hjemmeover. Etter vi hadde vært hjemme oss Beedie91 og spist middag stakk vi ned på lokal kiosken og kjøpte to store soft-is, og spiste innpå som faen soft-is har aldri smakt så godt.
Sist endret av BeerViking; 13. november 2007 kl. 07:25. Grunn: Skrivefeil