View Single Post
Sitat av atomet
Saddam var en trussel mot omverdenen? Javel...? Dette har vel riktignok INGEN funnet noe som helst bevis for etter at irak ble invadert, selv om USA hevdet det i forkant før de dreit i hva resten av verden mente og invaderte irak, så hvis du vet om noen slike bevis tror jeg både FN og USA vil være svært interesserte i å få dem.

Når man ser på hvor mye hælvete det har blitt der i etterkant, så kan man også nesten lure på om ikke irakerne flest faktisk hadde det bedre med saddam enn uten, samme hvor usympatisk fyren var.
Vis hele sitatet...
Bare for å nevne det: Saddam Hussein undertrykte faktisk sjia-muslimene. Og Saddam skapte nokså ubalanse nede i midt-østen... back to topic:

Og til alle dere andre, Krekar har fått avslag på asylsøknaden sin. Han er også blitt dømt av høyesterett pga fare for rikets sikkerhet. Vi sender ut andre asylsøkere som får avslag, hva er forskjellig med Mullah Krekar?
"MEN UFF! HAN BLIR JO DREPT HVIS VI SENDER HAN TILBAKE" skrker den frustrerte venstresida. Hva så? Vi vet hva han har gjort, vi har alle sett klippene. Er nok veldig mye som ligger i gråsonen som vi ikke vet også.

Og hva er det for en unskyldning? "Hvis dere sender meg hjem igjen får jeg dødstraff". Ja da har du gjort noe galt, skal Norge være et fristed for dine handlinger? Hvem vet, kanskje venstresida lar han starte terrorist camp i Norge også.

For vi i Norge lever i kardefuckingsmommeby. Der alle folk er snille, og ingen har gjort noe galt. Der alle fortjener en ny sjangse. Jeg spyr nesten.

Jeg oppfordrer dere til å lese dette leserinnlegget:

http://www.aftenposten.no/meninger/k...icle785565.ece

Også denne nyheten:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=289240

Sitat av VG
- Jeg har en avtale med Norge. Så lenge Norge overholder sin del av avtalen, vil jeg også overholde min, sa Krekar da han ble spurt om han ville oppfordre til terror mot Norge.

Deretter la han til:

- Måtte Gud forby at noen skulle sprenge seg midt på den travleste handlegaten i Oslo. Hvem kunne vel ikke blitt drept der? Det kunne være Brynjar Meling, Geir fra Nettavisen eller min datter.
Vis hele sitatet...
Dere som syns Krekar bør få bli, hva er det dere ikke ser? Eller rettere sagt, ikke vet?

Jeg sier som Mugatu(zoolander): SHUT UP! Enough already, Ballstein! Who cares about Derek Zoolander anyway? The man has only one look, for Christ's sake! Blue Steel? Ferrari? Le Tigra? They're the same face! Doesn't anybody notice this? I feel like I'm taking crazy pills!