View Single Post
Hvorfor er valium ulovelig å oppbevare og bruke til eget bruk?

Usikker på narkoleptikere her i Norge, men GHB var vel medisin for den sykdommen der en gang i tida. Om snuten tar deg for 100 nanodrol med gresk/russisk skrift, er de fortsatt ulovelig i henhold til narkotika-lovgivningen? Vet at det en gang i tida var fullstendig lovlig, men det pågår en heftig diskusjon om akkurat det der blant et par helse-frikere jeg ble kjent med - jeg vet da søren.

Valium kan da umulig være mer ulovelig enn effedrin syns nå jeg, da - siden valium 5mg støtt og stadig blir foreskrevet på resept hos enkelte..

Hvis valium er ulovelig, er vel stesolid, sobril og vival ulovelig å oppbevare til eget bruk da. Sprøtt, ikke lenge sida ei tante av en bekjent av meg plutselig manglet en 10-15 vival helt plutselig da jeg traff han helt på bærtur i den lokale puben, og vips gikk det to hvite greier inn i kjeften min før jeg fikk sagt skål - tror neppe den gamle damen gjør no ulovelig i å oppbevare de vivalene.

Forresten savnet hun sikkert ikke de 10 - 15 vivalene heller, slik jeg forstod på mengden i glasset og forbruket hennes var stoppet. Hun putter neppe i seg resterende bare for å putte det i seg. Gjør a no ulovelig da, ved å ha dem?