View Single Post
Jeg vil GJERNE ha dette inn. Hva skal man ha imot skoleuniformer? At man ikke får ytre seg? At man MÅ gå i sine klær?

1. Alle i uniform, alle er like, ingen mobbing pga. klær (Som sånn som jeg ser det er ofte grunn 1 for at noen blir mobbet. Ihvertfall på ungdomskolen.)
2. Ingen er religiøse, og dermed blir ingen religion satt over en annen. (I skoletiden)
3. Innvandrerne som kommer til landet, og vil at VI skal tilpasse oss etter dem (Da mener jeg at vi liksom skal tollerere deres burka osv, men at de skal brenne vårt flagg pga. en enkel lite tegning av deres GHB illusjons konge også kjent som Allah), de kan ryke og reise. Jeg er for at mennesker kan komme til Norge, men da SKAL de leve etter norsk kultur, og ikke trenge spesielle tiltak.
4. Hva er ille? Er det ille å ikke få gå i den nye, kule buksa på skolen? Man går på ungdomskolen og videregående på skolen fra ca. 08.00 til 15.00 (Litt kortere på ungd. skole) Da snakker vi 7t man ikke får "ytre" seg om dagen. Men etter dette er det ca. 7t etterpå man kan ytre seg så langt man vil, og i tillegg har man helger hvor ingen skole bryr seg om hva du gjør.
5. Det er ingenting negativt med dette forslaget. Hva er galt med å gå i uniform på skolen? De fleste, inkludert meg, gir så langt pokker i hva man går i på skolen. Man er der for å lære, ikke for å vise mote (med mindre du tar utdanning i mote relaterte saker da.)
Sist endret av Xasma; 6. november 2007 kl. 12:42.