View Single Post
Særs lite dødsfall som koblest til hasj, derimot endel dødsfall som koblest til sopp,legaliseringa av hasj der nede støtter jeg fullt ut. Sopp derimot er farlig og det er ikke noe å diskutere, ikke under kontrollerte forhold, men en person med ikke så sterk psyke/ustabilt livsforhold, så kan det gå VELDIG galt om den personen bruker sopp. Derfor ser jeg ikke akkurat de gode argumentene i å ha det i en butikk hvor HVEM som helst kan kjøpe det. Nå er ikke jeg så stor fan av sopp, men har testet det med hell og uhell, men det ser jeg på som et narkotisk middel som ikke burde være tilgjengelig for all ungdom, så om skoleelever som er i amsterdam for å ruse seg kun for kjøpt cannabis, så ser jeg på det som veldig positivt! Men kanskje det kunne blitt gjort en mellomting, du har jo coffeshopsa hvor folk sitter å røyker, kanskje noen rom der man kunne sitte å spise, litt usikker, at hvem som helst skal kunne kjøpe med seg sopp er jeg sterkt imot hvertfall - Aldersgrensen burde UTVILSOMT vært satt til 21 uten at det egentlig stopper problemet(Hva er egentlig aldersgrensen på å kjøpe det?)