View Single Post
Sitat av wkL
Forumets første Darwin-award? La oss håpe det.
Hva med å klatre opp i en høyspentmast? Se hvem som kan holde seg lengst i to ledning? Cato Zahl Pedersen leder sålangt - men jeg har troa på deg CyberMan!
Vis hele sitatet...
Nå har en høyspendt mast MYE mer Ampher i seg.. Å det er i seg slev, den som avgjør hvor farlig strøm er... (Volten er mere sjokket/rykningen, men itte skaden.. da det er ampheren som lager varmen, som skader..)

Tenk deg selv, det er 220V i stikk kontakten, og nok til å drepe.. Men 1 000 volt i en vanlig kamera blits, som i seg selv, MAKS kan gi et lite rødt merke..

Sitat av Hatmad
PS: har du ikke noe på rullebladet fra før så blir det ikke fengselsstraff, men en kraftig bot på 6000kr og en merknad hos politiet må du regne med. Men du kan vel regne med at du ikke behøver og betale bota, i og med at du er under 16 år regner jeg med
Vis hele sitatet...
Jepp.. Mye av det samme jeg regner med.. Dvs. at d blir noen konger i bot, hvis det blir oppdaget..

Under 16 år? Hehe, du kunna ha blit overaska ka "våksne" menn holder på med.. :P

Sitat av Hatmad
Det dummeste du gjør er og komme på forumet og forteller hva du skal eller har gjort. Blir du virkelig tatt for det, så kommer det vel en rettsak opp, og dette blir bevismateriale mot deg tenker jeg......er ikke vits og komme med unskyldinger og si at du ikke viste det var lov :P

Lykke til sier jeg bare
Vis hele sitatet...
Rets sak.. Hum.. Liksom.. ja.. Å poletiet er ikke overarbeidet? Å har tid til å lege soppas resurser i en slik sak, at dem klare å koble denne posten opp mot meg?

Hehe, nei, du.. Her blir d nok bare eit brev i post kassa.. Ein innkalelse til et avhør.. Å så lenge e itte nekter på å ha bestilt det, så blir d nok ferdig med d.. for så eit brev senere i posten, med resultetet.. (Max eit lite høring, men en "domer" og meg..)