Tråd: Webside
View Single Post
Mye rare tall ute og vimser her, og mye ville gjetninger fra folk som tydeligvis ikke jobber med slikt.

Hvis fyren som lagde utsikten-sida ville ha 3k for å lage en tilsvarende side, så skjønner jeg ikke helt hvorfor du ikke hopper på det, roo0sa? Prøver du å finne det billigere, så ønsker jeg deg lykke til. Forøvrig syns jeg egentlig ikke den var så vanvittig bra at det gjorde noe, men det er en annen historie.

Å sammenlikne med komplett.no er som vidarlo sier helt feil, siden det er en helt annen type side, men å sammenlikne en russeside med diverse non-profit organisasjoner blir også helt på trynet, når man ser på hva slags budsjetter som brukes på russefeiringa for tiden.

Bortsett fra at jeg ikke jobber i flash, og er totalt fullbooka inntil videre, så ville jeg ha sagt 15-20.000,- for en fet russeside.

Ang. prisen på sider som komplett.no sine - evelen2, husk at det der ikke er designet som er det som har kosta. Det som virkelig har tatt tid der ser du ikke, det er alt det tekniske i bakgrunnen, databaser osv.
Sist endret av atomet; 9. oktober 2007 kl. 12:04.